Zásady vrátenia peňazí a vrátenia tovaru

Môžem si vymeniť objednávku?

Objednávku si môžete vymeniť, ak dostanete chybný alebo poškodený tovar.

V takom prípade nám musíte objednávku zaslať späť. Bezplatne vám vyrobíme a zašleme nové tapety, ktoré nahradia tie chybné.

Pozor: Tapetu po prevzatí a pred nalepením dôkladne skontrolujte, pretože tapetu, ktorá bola nalepená na stenu, nebudeme môcť vymeniť. Nezabudnite tiež, že na vrátenie máte 14 dní.

Dostal som chybný tovar. Čo mám robiť?

Do 14 dní od prijatia tapety môžete uplatniť svoje právo na výmenu alebo vrátenie. Na tento účel nás kontaktujte poštou. Náš manažér vám vysvetlí, ako v tomto prípade postupovať.


Ako vrátiť peniaze?

Peniaze za objednávku môžete vrátiť do 14 dní od prijatia tovaru v prípade, že ste dostali chybný alebo poškodený výrobok.

Za týmto účelom nás prosím kontaktujte poštou. Náš manažér vám vysvetlí, ako v tomto prípade postupovať.

Ktorý výrobok sa považuje za chybný

Za chybný sa považuje:

  • tapety, ktoré majú rôzne farby na rôznych dlaždiciach;
  • poškodené alebo roztrhané tapety;
  • ste dostali neúplnú objednávku;
  • ste dostali obrázok, ktorý ste si neobjednali.
Nákupný košík